Victoria’s Secret urvattnar sitt varumärke

Foto: Heidi Rovén
Victoria’s Secret på Coop Forums reahylla.

Jag har svårt att förstå hysterin kring märket Victoria’s Secret, och då menar jag hudvårdsprodukterna. Jag är å andra sidan inte 16, har rosa som älsklingsfärg och en preferens för allt som doftar bubbelgumssött! 🙂

I vilket fall tycker jag det börjar bli lite komiskt, eller ska jag kanske säga sorgligt. I alla fall för dem som satsat på ett samarbete med märket för att det är (varit?) hajpat och känts glamouröst.

Ovanstående bild togs häromdagen på Coop Forum i Vällingby. Priset 109 kronor för en body lotion eller kroppsmist är billigare än i taxfree-butikerna på Östersjön.  Men om man kan rea-handla Victoria’s Secret-produkter på en matstormarknad, hur lyxigt är det då?

Kommentera gärna

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Spabanken på sociala medier