Om positiva spamöten mellan kund och terapeut

Vilken underbar dag! Är just hemkommen och ska snart gå ut igen för att ta en riktigt härlig longwalk i höstsolen…

Dagen har jag annars spenderat på Hotell Roslagen i Norrtälje där jag föreläst om mina spaerfarenheter på ett sätt som är tänkt att vara till stöd i det dagliga arbetet för spaterapeuter. Jättekul att få dela med sig av tankar och idéer jag har om hur mötet mellan kund och terapeut ska bli så positivt som möjligt!

Hotell Roslagen har också ett litet spa, Spa-Room, men – tyvärr – så hann jag inte se det eftersom jag hoppade på bussen tillbaka till Stockholm igen så snart jag var klar…

Vill också passa på att tipsa om att det inom kort kommer flera spännande spa-artiklar att kasta sig över ute i tidningsställen (av mig förstås :-)); i Topphälsas senaste nummer skriver jag till exempel om höstens nya spabehandlingar för dig som vill pröva något nytt.

Kommentera gärna

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Spabanken på sociala medier