Reaktionen var faktiskt delad på Yogayama. Receptionist-tjejen beklagade mest och sa att hon skulle prata med terapeuten varpå jag påpekade att det ju inte hjälper mig. En yogalärare som stod bredvid verkade mer gå på min linje men höll till synes tillbaka sin mening, hon kanske inte ville lägga sig i (tyvärr!).

Nåja, jag hade ingen lust att stå där och tjafsa, det är upp till dem, men lite synd att de inte var mer alerta tycker jag. Varför dra ut på det? Varför ska det frågas? Hon har ju kunden framför sig, och hon tror väl ändå inte att jag själv gått och skrapat mig i nacken i flera dagar för att få sårskorpor som jag kan komma tillbaka och visa upp för att klaga? Nåja, jag skulle ju ändå dit för att lämna en nyckel så strunt samma. Men gjorde mig lite sad, det är ju det här jag kämpar för; att folk ska bli bra bemötta så att de som fattat vitsen med behandlingar ska vilja komma tillbaka också!
En annan retsam sak är den deo jag använder nu; Niveas Fresh. Den funkar, men kliar så in i vassen! Måste bytas ut kvickt!