Temperatursänkande ansiktsbehandling
2009-04-28
Jag ligger däckad i hög feber och värk i hela kroppen. Superjobbigt. Inte minst för att jag har extra mycket att göra denna vecka. Dessutom missade jag därför min Netra-behandling med kristallerLäs mer ➜
